טלפון סלולארי לילדים

3 סיבות לקנות מכשיר סלולארי לילד

מתלבטים אם לקנות טלפון סלולארי לילד השנה,או שאולי עדיף לחכות לשנה הבאה? לפנייכם שלוש סיבות שינסו לעשות לכם סדר בנושא.

קניית טלפון סלולארי שומרת על תקשורת רציפה עם הילד

הילד שלכם יוצא לפעילויות בתנועת הנוער, חוזר בשעות מאוחרות מחברים וחוגים, מסתובב לא אחת יחד עם חברים בקניון ויוצא לסרט בחופשות החגים . בכל יציאה כזאת מהבית, לרוב אתם נאלצים להסיע את הילד למקום הבילוי בהלוך ובחזור, אתם מסיעים אותו באופן עצמאי או מתארגנים בתורנויות יחד עם שאר ההורים ועל מנת שהילד לא ימתין לחינם בנקודת האיסוף, מומלץ שיהיה לו טלפון נייד, מכשיר סלולארי שיאפשר לו להתקשר אליכם בעת הצורך, לעדכן אתכם שהסרט נגמר, שהגיע הזמן שתאספו אותו, שהוא פספס את האוטובוס האחרון או שקורה משהו בטיול השנתי והוא מרגיש שאתם צריכים לדעת עליו.

כי טלפון סלולארי ביד זה סטטוס חברתי

בעידן של ימנו לא ניתן להמנע מהשוואות של ילדיכם אל מול ילדים אחרים. בכל חברת גיל, ילדים מהמעמד הגבוה יותר ילבשו ג'ינס של מותג אופנתי, ישתמשו בתיק מעוצב, קלמר יוקרתי . פריטי הלבוש הממותגים, "מקטלגים" את הילד ומשייכים אותו לילדים הזהים לו במעמד. יוצאי דופן אלו ילדים המסוגלים לראות מעבר לפריטי הלבוש ולשייך גם ילד שאיננו שיייך להם במעמד לחוג החברתי שלהם אם בעבר הטלפון הנייד היה משייך את הילד למעמד כזה או אחר, הרי שהיום למרבית הילדים יש טלפון סלולארי המאפשר הוצאה וקבלה של שיחות. ישנו גיל בו במידה ולילדכם אין טלפון נייד, אתם למעשה אחראיים לתפיסה שלו כחריג בחברה. ניתן כיום לרכוש חבילות סלולר ומכשירים ניידים בטווחי מחירים שונים זולים במיוחד, סים רגיל או סים נטען שישמשו את הילד בעת הצורך בלבד.

טלפון סלולרי מחזק את הקשר בין ההורה לילד

היום הפער הבין דורי בין ההורים לילדים מצד אחד קטן יותר מאשר הדורות הקודמים, שכן לדור ההורים בני ה40 יש ידע טכנולוגי והם יודעים קדמה מה היא. מנגד הילדים היום מחוברים לרשתות החברתיות, מחזיקים בחשבון פייסבוק, מיוזיקלי, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. העלאת סרטוני וידאו בlive איננה נחשבת חריגה בקרב הילדים, בעוד שלנו ההורים, החשיפה יכולה להראות כמיותרת ומוגזמת.

טלפון סלולארי חכם אצל הילד שלכם, אומנם חושף אותו יותר לקדמה ולטכנולוגיה. אך עצם הקנייה, תחבר אתכם לילד. בקשו להיות מעורבים, הביעו עיניין בחיי המדיה של ילדכם. סייעו לו בפתיחת חשבון במידת הצורך, היו חברים שלו, באם הילד שלכם מתעניין בהעלאת סרטונים, צרו בשבילו את האווירה הטובה ביותר לכך. הדריכו אותו כיצד להעלות סרטונים איכותיים יותר. תנו לו טיפים חשובים בנוגע לשמירה על עצמו ברשת. בדרך זו תחזקו את הקשר עם ילדיכם.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן