לצאת לחופשת שייט עם הילדים

מתכננים לצאת לחופשת שייט עם הילדים?

שנים רבות תכננתם את החופשה המשפחתית שלכם, במשך תקופה ארוכה, חיכיתם לזמן המתאים, שהתינוקות יגדלו ויוכלו להנות מהחופשה וגם לזכור אותה שנים רבות אחר כך. שלכם יהיה פנאי וזמן לקחת פסק זמן מהעבודה למשך שבועיים. וכמובן מבחינה פיננסית שיהיה לכם את הסכום הנכון ברגע הנכון להוציא על חופשה משפחתית וכייפית.

חופשה משפחתית כחלק מטיול מאורגן אף פעם לא הייתה אופציה עבורכם, כן יש יתרונות למדריך ביעדים תיירותיים שונים אבל אתם אוהבים את השקט והשלווה של עצמכם ולא מעוניינים ללכת 24 שעות 7 ימים בשבוע יחד עם מדריך וקבוצה/ ולכן התלבטתם רבות מה הכי נכון עבורכם, לטוס לאירופה, לבלות במלון או בית דירות ולארגן באופן עצמאי טיול ברחבי אירופה או לרכוש חבילת שייט ולצאת לחופשת שייט משפחתית בערי הנמל באירופה. לבסוף החלטתם לשלב. לצאת לחופשת שייט משפחתית, חופשה באוניית פאר יוקרתית. יהיו לכם שקט, שלווה והפעלות לילדים על גבי האוניה. תספגו תרבות ואווירה בערי הנמל השונות בהם תעגנו וכמובן שתוכלו לצאת לסיורים מודרכים.

5 טיפים ליוצאים לחופשת שייט עם הילדים

אל תשכחו בגדים – זכרו לקחת לכל אחד מהילדים בגדים למצבים שונים, בגדי שינה, בגדים ליום יום, סט בגדים אחד ליום, בגדים להחלפה וכמובן בגד ים. אז נכון שאם תשכחו להביא פריט מסויים תוכלו תמיד לעצור באחת מערי הנמל ולרכוש או אפילו לרכוש אותו על גבי האוניה עצמה ועדיין, העלויות בערי הנמל השונות יהיו מעט יקרות יותר ועדיף להשאיר את ההוצאות והבזבוזים לדברים אחרים .

תביאו משחקים – על גבי האוניה יהיו הפעלות ומשחקים לילדים, אך תמיד כדאי להביא משחק אהוב ומוכר לילד או דובי אהוב במיוחד.

אל תביאו פריטים יקרי ערך – לשייט באונייה יתלוו אליכם מאבטחים ובמרבית חדרי האוניה תהיה כספת, יחד עם זאת אין צורך להביא פריטים ואביזרים יקרי ערך, השאירו בבית את המחשב הנייד והאייפד, תוכלו להסתדר בלעדיהם במהלך השיוט. גם תיק הפראדה או נעלי הגוצ'י יכולים להשאר בארון

תשאירו משגיח על הבית – אתם נוסעים לחופשה של מעל שבוע ימים, על מנת שתסעו בראש שקט, כדאי להשאיר מפתחות לדירה אצל אחד השכנים ובעדיפות אצל קרוב משפחה, וודאו כי הוא שומר לכם על הבית, משקה את העציצים או מאכיל את הדגים.

הכר את היעד- אז נכון שחופשת שייט יוקרתית, לא מצריכה מכם דבר מלבד להנות והרבה, אלא שתוכלו להנות הרבה יותר אם תכירו את היעד או היעדים אליהם את שטים. קראו קצת ברשת על ערי הנמל השונות. בדקו כמה זמן עגינה יש לכם בכל עיר נמל ומה מרחק הנסיעה ודרכי התחבורה ממקום עגינת האוניה למקומות שונים בעיר הנמל.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן